ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ: Συζητήθηκε η παιδεία στο δημοτικό συμβούλιο

Συζήτηση για θέματα παιδείας στο δημοτικό συμβούλιο, χωρίς δεσμεύσεις για την επίλυση των προβλημάτων!  

Συνεδρίασε μέσω τηλεδιάσκεψης το δημοτικό συμβούλιο την Δευτέρα 11 Οκτωβρίου. Το θέμα της συζήτησης ιδιαίτερα επίκαιρο και σημαντικό: "έκτακτη συζήτηση για θέματα παιδείας του δήμου Βύρωνα". Αν και είναι χρήσιμο να συζητιούνται τα θέματα της παιδείας δεν υπάρχουν ιδιαίτερες προσδοκίες, μιας και τέτοιες συζητήσεις έχουν γίνει και άλλες στο παρελθόν.

Η συγκεκριμένη συζήτηση για την παιδεία, εκκρεμούσε και την είχαν  ζητήσει παρατάξεις της αντιπολίτευσης και με ιδιαίτερη επιμονή η παράταξη «Μαζί για το Βύρωνα» του κ. Μπαντή.

Και αυτή η συνεδρίαση εξελίχθηκε σε μια φιλοσοφική συζήτηση  παρότι από τους δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης και τους εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας  αναφέρθηκαν τα προβλήματα των σχολείων της πόλης, χωρίς να παρθεί καμία απόφαση- δέσμευση, χωρίς να προκύψει κάτι σημαντικό.

Η δημοτική αρχή προσπάθησε να κάνει τον  απολογισμό της για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, τόσο σε σχέση με την ετοιμότητα των υποδομών, όσων και με τα θέματα που έχουν σχέση με την πανδημία. Έμεινε όμως μετεξεταστέα, αν την κρίνουμε με επιείκεια, αν όχι  στην ίδια τάξη.

Σύμφωνα με τις τοποθετήσεις δημοτικών συμβούλων, έκτος της παράταξης Κατωπόδη, τα περισσότερα προβλήματα στα σχολεία του δήμου σε όλες τις βαθμίδες παραμένουν.  Η εικόνα των σχολείων της πόλης μας είναι υποβαθμισμένη. Τα όσα έγιναν από την προηγουμένη χρονιά είναι πολύ λίγα και δεν αλλάζει η εικόνα των προβλημάτων, που είναι αποτέλεσμα των πολιτικών που ασκούνται,  όσο και αν προσπαθούν οι δημοτικοί σύμβουλοι της δημοτικής αρχής και ο Δήμαρχος να τα υποβαθμίσουν.

Αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι και οι επικεφαλείς της αντιπολίτευσης δεν στάθηκαν μόνο στα προβλήματα των υποδομών, ανέδειξαν το πρόβλημα της καθαριότητας και της φύλαξης των σχολείων.

Η πρόεδρος του συλλόγου  δασκάλων και νηπιαγωγών  εκτός των άλλων ανέφερε ότι υπάρχουν σχολεία που η καθαριότητα αρχίζει στις 10-11π.μ. και άρα υπάρχουν σχολεία που παραμένουν  3 ώρες χωρίς καθαρίστρια.

Ενώ η Όλγα εκπρόσωπος των μαθητών – μέλος του 15μελους του 3ου Γυμνάσιου-αναφέρθηκε στις ελλείψεις που υπάρχουν στο σχολείο της.  Ακούστε ΕΔΩ:  https://www.youtube.com/watch?v=amEPh2Tdpzw&t=415s (2:41,09-2:06,26)

O πρόεδρος της Ένωσης Γονέων Βύρωνα και δημοτικός σύμβουλος  κ. Βαρσαγάκης αναφέρθηκε διεξοδικά στα προβλήματα των σχολείων της πόλης Ακούστε ΕΔΩ:  https://www.youtube.com/watch?v=amEPh2Tdpzw&t=415s (1:55,30-2:42,27)

Έντονη ήταν  και η αντιπαράθεση με τον κ. Μπαντή για  την ελλιπή φύλαξη των σχολείων και τα διάφορα περιστατικά που συμβαίνουν και μπορεί  να εξελιχθούν εξαιρετικά δυσάρεστα.

Ο κ. Μπαντής κατηγόρησε τη δημοτική αρχή ότι προσλαμβάνει φύλακες στο νεκροταφείο, όχι όμως και για την φύλαξη των σχολείων, «Η έκτακτη χρηματοδότηση του Δήμου έφτασε το 1 εκτ.8000 ευρώ και θα μπορούσατε να είχατε προσλάβει φύλακες, δεν το κάνατε. Μας λέτε ότι τους φύλακες του Δήμου τους απασχολείτε στο θέατρο των Βράχων, ενώ θα μπορούσατε να έχετε αναθέσει σε σεκιούριτι τη φύλαξη του.»

Στο τέλος της συζήτησης  και μετά το σφυροκόπημα από όλους ο κ. Δήμαρχος δεν μπόρεσε να αντικρούσει την κριτική που ασκήθηκε, να κρύψει την εικόνα των προβλημάτων  και ανέφερε  ότι... προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από όλα, θέλουμε πιο γρήγορα και περισσότερα  και προσπαθούμε να βελτιώσουμε πολλές πλευρές των κτηριακών υποδομών. Και άφησε αιχμές στην κυβερνητική πολιτική για τις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που δεν γίνονται δικαιολογώντας με αυτό τον τρόπο τα προβλήματα των σχολείων, που  αναγκάστηκε να αναγνωρίσει. Ενώ για την φύλαξη των σχολείων ανέφερε ότι αναμένει εργαζόμενους από  κάποιο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ.

………..

Ως Ρωγμή θέλουμε να επισημάνουμε: 

Για να είναι ουσιαστική  η συζήτηση για τα ζητήματα παιδείας και όχι μια προσπάθεια διεκπεραίωσης μιας υποχρέωσης και μετά "πάμε γι' άλλα",  όλοι πρέπει να δουν τα θέματα της παιδείας με άλλο μάτι.

Ο κ. Δήμαρχος φαίνεται, είτε να ξεχνά είτε να προσπερνά σκόπιμα ότι βρίσκεται στη διοίκηση του Δήμου επτά χρόνια, δεν ανέλαβε χθες. Όφειλε, όλα αυτά τα χρόνια και οφείλει να διεκδικήσει από την κεντρική εξουσία χρήματα, μόνιμο προσωπικό και να μην θυμάται να επιρρίπτει ευθύνες στην κεντρική εξουσία, όταν πρόκειται να δικαιολογήσει και τις δικές του πολιτικές ευθύνες για τα προβλήματα των σχολείων στην πόλη. Γιατί για τη φύλαξη, καθαριότητα, υποδομές, οι ευθύνες για τα προβλήματα βαραίνουν αποκλειστικά την εκάστοτε δημοτική αρχή.  Και οι ευθύνες τις δημοτικής αρχής Κατωπόδη είναι μεγάλες και δεν υπολείπονται των γενικότερων ευθυνών της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την εκπαίδευση, που αυτές τις ημέρες την αντιπαλεύουν οι εκπαιδευτικοί ενώ η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας καταφεύγουν στο αυταρχισμό για να κάμψουν τις κινητοποιήσεις στην εκπαίδευση  και επιβάλουν συμπτύξεις σχολικών τμημάτων, με περισσότερους μαθητές στην τάξη, αντί για προσλήψεις νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών.

Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης χρειάζεται ποιο εμπεριστατωμένα, ποιο τακτικά να αναδείχνουν τα προβλήματα και να διεκδικούν λύσεις, δεν αρκεί απλά να τα επισημαίνουν. Πολλά από τα τωρινά προβλήματα υπήρχαν και πολλά συνεχίζουν να υπάρχουν. Δεν φτάνει μόνο να δηλώνουν όλοι ότι η παιδεία είναι πρώτη προτεραιότητα, χρειάζεται να το δείξουν με έργα, είτε είναι στην πλευρά της διοίκησης, είτε της αντιπολίτευσης! 

Στο τέλος της συνεδρίασης ο πρόεδρος έβαλε σε ψηφοφορία ψηφίσματα που είχαν κατατεθεί για την εκπαίδευση, της Ένωσης Γονέων Βύρωνα, της δημοτικής αρχής από την μια και από την άλλη κοινό ψήφισμα της Αριστερής Παρέμβασης και της  Ριζοσπαστικής Ενωτικής Κίνησης(ΡΕΚ) για την εκπαίδευση και τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών.

Το κοινό ψήφισμα Α. Παρέμβασης και της (ΡΕΚ) πλειοψήφησε με 14 ψήφους, έναντι12,  αφού το ψήφισαν και οι παρατάξεις Δύναμη Ελπίδας του κ. Σωτηρόπουλου και Λαϊκή Συσπείρωση του κ. Γείτονα. Εντύπωση προκάλεσε η στάση της παράταξης Πρωτοβουλία Πολιτών της κα. Σάρολα που υπερψήφισε και τα δυο ψηφίσματα, πάρα το γεγονός ότι δεν εξέφραζαν την ίδια άποψη. Συμπεριφέρθηκε κατά το πώς λέει ο λαός μας,…. «Και η πίτα ολάκερη και ο σκύλος χορτάτος».  Οι δυο γαλάζιες παρατάξεις των κ.κ. Γώγου, Μπαντή είχαν αποχωρήσει.

Διαβάστε τα ψηφίσματα  που υπερψηφίστηκαν:

ΨΗΦΙΣΜΑ της  Ριζοσπαστικής Ενωτικής Κίνησης για την εκπαίδευση

Η κυβέρνηση ψήφισε το καλοκαίρι στη βουλή το νομοσχέδιο με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών», επιδιώκοντας να ισοπεδώσει ό,τι έχει απομείνει από το δημόσιο σχολείο, που έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες για το χώρο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης

Για άλλη μια φορά, μετά τις αντιδραστικές αλλαγές στο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και την κατοχύρωση της ισοτιμίας των τίτλων ΑΕΙ και κολλεγίων, προχώρησε μέσα στο καλοκαίρι, με τα σχολεία κλειστά, σε αλλαγές που θίγουν τον σκληρό πυρήνα της μορφωτικής διαδικασίας και της λειτουργίας των σχολείων.

Ο νόμος που ψηφίστηκε δεν αποτελεί απλά μια αντιδραστική στροφή. Εμπεριέχει όλο το αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο των ανεπιτυχών προσπαθειών των προηγούμενων κυβερνήσεων να υποτάξουν το σχολείο στις κατευθύνσεις ΕΕ -ΟΟΣΑ -Παγκόσμιας Τράπεζας και κεφαλαίου. Επιδιώκει να απορρυθμίσει στον πυρήνα τους όλες τις διαστάσεις του δημόσιου σχολείου. Αξιακά, παιδαγωγικά, μορφωτικά, λειτουργικά, εργασιακά, ενώ πλήττει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

Οι βασικές πλευρές του νόμου που παρουσιάστηκαν με ένα «ελκυστικό» περιτύλιγμα για την παραπλάνηση της κοινής γνώμης, έχουν να κάνουν με:

Α) Την εισαγωγή βασικών κλάδων γνώσης επιφανειακά-αποσπασματικά και χωρίς εμβάθυνση με τη μορφή  «δεξιοτήτων»  προσαρμοσμένων στις ανάγκες της αγοράς.

Β) Η αυτονομία της σχολικής μονάδας που εισήγαγε ο νόμος, προάγει το νεοφιλελεύθερο αφήγημα της Ν.Δ. για την αποδέσμευση του κράτους από την υποχρέωση να στηρίζει βασικά κοινωνικά αγαθά και παροχές όπως η υγεία και η παιδεία και διαπνέει ολόκληρο το νόμο. Εισάγει υβριδικά μοντέλα εκπαίδευσης όπως η αντεστραμμένη τάξη, που ευνοεί την «αριστεία» των λίγων και υπονομεύει τη μόρφωση για τους πολλούς, αποδίδοντας ταυτόχρονα ατομικά στον μαθητή και την οικογένειά του την ευθύνη για την πρόοδό του, προβάλλοντας το δόγμα του ΟΟΣΑ «δεν μπορούν και δεν χρειάζεται όλοι να μορφωθούν». Η αξιολόγηση των μαθητών που επιδιώκει να εφαρμόσει δημιουργούν μηχανισμούς διαχωρισμού και απόρριψης. Εισάγει εξετάσεις παντού, θεσμοθετεί την ελληνική έκδοση του PISA, που θα αποτελέσουν αξιολογικό εργαλείο, τροφοδοτώντας την ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονιών για την αποτυχία του σχολείου, απενοχοποιώντας τις κοινωνικές ανισότητες και τις πολιτικές που τις παράγουν. Στα πλαίσια της αυτονομίας εισάγονται η υλοποίηση προγραμμάτων με ΜΚΟ, επιχειρήσεις και όποιους άλλους αποφασίσει ο διευθυντής.

Μέσω της αυτονομίας προωθείται το επιχειρηματικό μάνατζμεντ στη λειτουργία του δημόσιου σχολείου. Εισάγει την  εμπορική εκμετάλλευση των δομών του δημόσιου σχολείου, την εκμίσθωση χώρων για να διασφαλίζεται η χρηματοδότηση, την εξασφάλιση χορηγιών και δωρεών και ποικίλλων παροχών από τρίτους, ιδιώτες και φορείς,  με τη νομιμοποίηση της «επαιτείας» των σχολείων στην αναζήτηση χορηγών για να επιβιώσουν και με προφανή  τη δυνατότητα ανταποδοτικής παρέμβασης στο περιεχόμενο και τη λειτουργία του σχολείου.

Δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τη μεταφορά αρμοδιοτήτων στους δήμους καθώς δίνει τη δυνατότητα λειτουργίας των ΚΔΑΠ στο ωράριο του ολοήμερου σχολείου/

Τα πνεύμα του νόμου είναι σαφές: Εξετάσεις παντού, γνώση πουθενά. Ατομικός ανταγωνισμός παντού, συνεργασία πουθενά. Φόβος και υποταγή παντού, δημοκρατία πουθενά. Επιχειρηματικότητα και επιχειρηματικά συμφέροντα παντού, δημόσιο δωρεάν σχολείο πουθενά.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι:

  • Η δημιουργία σχολείων δυο ταχυτήτων με ανταγωνισμό σε κάθε τοπική κοινωνία
  • Η πτώση του μορφωτικού επιπέδου για τα παιδιά από τα οικονομικά και κοινωνικά αδύναμα στρώματα
  • Η κυριαρχία του ανταγωνισμού, του διχασμού και των διακρίσεων στο εσωτερικό του σχολείου
  • Αποκλεισμός χιλιάδων υποψηφίων από τα ΑΕΙ με τη θεσμοθέτηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ)
  • Εξίσωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων ιδιωτικών κολλεγίων και δημοσίων Πανεπιστημίων
  • Εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στο Λύκειο
  • Αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα με τη συρρίκνωση διδακτικών αντικειμένων (κοινωνικές επιστήμες-καλλιτεχνικά)
  • Αποδυναμώνεται ο σύλλογος Εκπαιδευτικών ως κυρίαρχο όργανο της λειτουργίας των σχολείων, ενώ ενισχύεται κυριαρχικά η θέση του διευθυντή-μάνατζερ, που μεταξύ άλλων θα αναζητά χορηγούς για τη βελτίωση των οικονομικών του σχολείου

Η κατάσταση που διαμορφώνεται είναι πολύ σοβαρή. Όλοι οι φορείς της εκπαίδευσης μαζί με την τοπική αυτοδιοίκηση να βρούμε κοινό αγωνιστικό βηματισμό.

Απαιτούμε:

  • Την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νόμου. Απέναντι στον εκπαιδευτικό Αρμαγεδώνα να προστατεύσουμε το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης
  • Να δώσουμε τη μάχη για ένα σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, απέναντι στο σχολείο φυτώριο της μορφωτικής ανισότητας που ξορκίζει τους αδύναμους μαθητές- τριες
  • Να υπερασπιστούμε όλοι μαζί ένα σχολείο των οραμάτων, του πολιτισμού, της χειραφέτησης, της ενιαίας γνώσης.
  • Να αντιπαλέψουμε το σχολείο της χορηγίας, της ένδειας, του φόβου και της χειραγώγησης.

 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΒΥΡΩΝΑ

H κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε νόμο (4823/21), με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».

Στον νόμο, ανάμεσα στα άλλα του άρθρα περί αυτοαξιολόγησης, αξιολόγησης, αυτονομίας της σχολικής μονάδας, για τα οποία το γονεικό κίνημα έχει άποψη διατυπωμένη, πως δεν οδηγούν παρά με μαθηματική ακρίβεια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και τη δημιουργία σχολείων πολλαπλών ταχυτήτων, εντοπίζονται οι παρακάτω αναφορές, στις οποίες έκδηλη γίνεται η ενεργή εμπλοκή των Δημοτικών Συμβουλίων στην διαδικασία διάλυσης κάθε έννοιας καθολικότητας, δημόσιου, ενιαίου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης:

Άρθρο 98  Χρήση - Αξιοποίηση των σχολικών κτιρίων, υποδομών και λοιπών εγκαταστάσεων Το άρθρο 41 του ν. 1566/1985 (Α’ 167) αντικαθίσταται ως εξής:…4.α) Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους είναι δυνατόν με απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου, η οποία γνωστοποιείται στον οικείο Δήμο, να διοργανώνονται και να υλοποιούνται από τη σχολική μονάδα, μετά το πέρας του ωρολογίου διδακτικού προγράμματος και τη λήξη του ολοήμερου σχολείου, με ή χωρίς συνεργασία με τρίτους φορείς, εκδηλώσεις, προγράμματα και συνέδρια που απευθύνονται στην εκπαιδευτική κοινότητα. Οι εκδηλώσεις, τα προγράμματα και τα συνέδρια του πρώτου εδαφίου διοργανώνονται, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας. Τυχόν έσοδα από τις εκδηλώσεις αυτές εισπράττονται από την αρμόδια σχολική επιτροπή και αποδίδονται στη σχολική μονάδα μέσω αυτής. β) Με απόφαση του Δημάρχου, η οποία γνωστοποιείται στο οικείο Σχολικό Συμβούλιο, είναι δυνατόν να διατεθεί διδακτήριο για την οργάνωση και πραγματοποίηση εκδηλώσεων κοινού ενδιαφέροντος μετά το πέρας του ωρολογίου διδακτικού προγράμματος και μετά τη λήξη του ολοήμερου σχολείου. Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια της χρήσης αποκαθίστανται από τον χρήστη οι τυχόν φθορές και ζημιές και καταβάλλονται οι επιπλέον δαπάνες φωτισμού, θέρμανσης και ύδρευσης, ώστε το διδακτήριο να παραδίδεται καθ’ όλα έτοιμο για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας.

Άρθρο 99  Χρηματοδότηση σχολικών μονάδων και διαχείριση δωρεών

1. Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκτός από την τακτική κρατική επιχορήγηση, είναι δυνατόν να χρηματοδοτούνται και από δωρεές, κληρονομίες, κληροδοσίες και άλλες παροχές τρίτων, καθώς και επιχορηγήσεις από άλλες πηγές, όπως από την πραγματοποίηση εκδηλώσεων σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 41 του ν. 1566/1985 (Α’ 167). 2. Η χρηματοδότηση της παρ. 1 αποδίδεται μέσω της αρμόδιας Σχολικής Επιτροπής άμεσα στη σχολική μονάδα, χωρίς να συμψηφίζεται με την τακτική επιχορήγηση για την κάλυψη των αναγκών της σχολικής μονάδας.

Άρθρο 107 Αναμόρφωση του θεσμού του Σχολικού Συμβουλίου

Συγκρότηση του:

…β) Δύο (2) εκπρόσωπους του οικείου Δήμου, οι οποίοι ορίζονται από το Δημοτικό Συμβούλιο. Ο ένας εκ των δύο αυτών εκπροσώπων είναι αιρετός εκπρόσωπος του οικείου Δήμου, ο οποίος είναι ο Αντιπρόεδρος του Σχολικού Συμβουλίου. Ο έτερος εκπρόσωπος είναι υπάλληλος της Διεύθυνσης ή του Τμήματος Παιδείας του οικείου Δήμου.

Αρμοδιότητες του:

…δ) συνεργάζεται με τον Σύλλογο Γονέων της σχολικής μονάδας και με τους εκπροσώπους του Δήμου στη σχολική επιτροπή ιδίως στα θέματα που σχετίζονται με την υλικοτεχνική υποδομή της σχολικής μονάδας, τη χρηματοδότηση αυτής από άλλες πηγές, πλην της τακτικής κρατικής επιχορήγησης, καθώς και τη διοργάνωση και τον συντονισμό δραστηριοτήτων κάθε είδους στην τοπική κοινωνία.

Σε συνέχεια των ως άνω αναφερόμενων, προκύπτει το καθήκον του Δημοτικού Συμβουλίου να διαφυλάξει τον ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Δεν θα γίνει συνένοχο στην με νόμο επιχειρηματική αξιοποίηση των σχολικών υποδομών, δεν θα γίνει ουρά μιας πολιτικής που αξιολογεί το σχολείο με όρους επιχείρησης, με βάση τις ανάγκες της αγοράς! Ξέρουμε πολύ καλά τι θα σημάνει η «αυτονομία» για τα σχολεία γειτονιών όπως ο Βύρωνας… κακές «αξιολογήσεις» …συγχωνεύσεις …υποβάθμιση!

Το ψήφισμα αυτό  υπερψηφίστηκε από Στάση Βύρωνα (δημοτική αρχή), Λαϊκή Συσπείρωση, Πρωτοβουλία Πολιτών, Αριστερή Παρέμβαση, Ριζοσπαστική Ενωτική Κίνηση με επικεφαλεις τους κ.κ. Κατωπόδη, Γείτονα, Σάρολα, Αναστούλη, Μαυρόπουλο.

Ρωγμή στην ενημέρωση

Υ.Γ. Αρχικά στο άρθρο μας αναφέραμε πως το ψήφισμα υπερψηφίστηκε και από την δημοτική παράταξη "Δύναμη Ελπίδας". Ωστόσο από την Ένωση Γονέων Βύρωνα λάβαμε το παρακάτω σχόλιο:

"Καλησπέρα σας,

θα μας επιτρέψετε μια διόρθωση, σχετικά με το ρεπορτάζ σας για τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για την παιδεία. Καθώς έχει τη σημασία του, σας επισημαίνουμε πως το ψήφισμα της Ένωσης Γονέων δεν υπερψηφίστηκε από την παράταξη "Δύναμη Ελπίδας", η οποία δήλωσε αποχή.

Σας ευχαριστούμε!

Με εκτίμηση, Ένωση Γονέων Βύρωνα".

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από jusant. Από το Blogger.