Απεργία σήμερα σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ
Στάσεις εργασίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ
Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν σήμερα οι
συρμοί του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του τραμ λόγω της 24ωρης
απεργίας που έχουν προκηρύξει οι εργαζόμενοι των ΣΤΑΣΥ.
Παράλληλα σε στάση εργασίας προχωρούν οι εργαζόμενοι στα οδικά
μέσα, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία
των λεωφορείων να διεξάγεται από τις 9 το πρωί έως τις 9
το βράδυ. Τα τρόλεϊ προχωρούν σε στάση εργασίας από τη 1 το μεσημέρι έως τις 3
μ.μ. Τα σωματεία των εργαζομένων στους
συγκοινωνιακούς φορείς ζητούν τη λήψη πρόσθετων μέτρων ασφαλείας με αφορμή το
τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης και στοίχισε τη ζωή
σε έναν 41χρονο εργαζόμενο των ΣΤΑΣΥ.
Η ανακοίνωση των σωματείων της ΣΤΑΣΥ:
Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον
συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να
προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με
εργαζόμενους να θυσιάζονται στον βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών
συμφερόντων.
Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους
στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη
Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος «χτύπησε» στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με
θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.
Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία
στον χώρο εργασίας τους.
Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για
να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις
αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.
Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, την Διοίκηση
της ΣΤΑ.ΣΥ. να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:
1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών
πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιόν φορέα;
2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του,
πότε και από ποιόν;
3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο,
τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;
4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο
μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιόν ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;
5. Ποιά είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία
εργαζόμενων της ΣΤΑ.ΣΥ. σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;
Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες
ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές
Συγκοινωνίες.
Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη.
Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο
ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την
ασφάλεια των εργαζόμενων.
Οι Διοικήσεις
Ρωγμή στην ενημέρωση
Δεν υπάρχουν σχόλια