Το καλάθι του μαθητή σε ισχύ από 28 Αυγούστου

 Με «γιατροσόφια» όπως λέει ο λαός, προσπαθεί η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει την μεγάλη ακρίβεια και τις δυσκολίες που θα συναντήσουν την νέα σχολική χρονιά τα λαϊκά νοικοκυριά.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον Ιούλιο στα δίδακτρα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης καταγράφηκαν ανατιμήσεις σε ετήσια βάση, από 2,8% στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έως 4% στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση.


Σε ισχύ τίθεται από τις 28 Αυγούστου έως τις 15 Οκτωβρίου το καλάθι του μαθητή, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης μετά από σύσκεψη με τους εμπλεκόμενους φορείς.

Το καλάθι του μαθητή περιλαμβάνει:

•​Σχολικές τσάντες

•​Κασετίνες

•​Τετράδια / μπλοκ (και ετικέτες τετραδίων και καλύμματα)

•​Μολύβια ξύλινα ή μηχανικά

•​Χρωματιστοί μαρκαδόροι / ξυλομπογιές

•​Στυλό

•​Γόμες

•​Ξύστρες

•​Διαβήτες

•​Χάρακες (σετ γεωμετρικών οργάνων)

•​Φωτοτυπικό χαρτί.

Θεοδωρικάκος: «Δεν δικαιολογείται καμία ανατίμηση στα σχολικά είδη»

Ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Θεοδωρικάκος απευθυνόμενος στους φορείς της αγοράς τόνισε ότι είναι απόλυτη ανάγκη να στηριχθεί η ελληνική οικογένεια και τα παιδιά της σχολικής ηλικίας να έχουν πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα για τα μαθήματά τους.

Πρέπει να εξαντληθούν όλα τα περιθώρια μείωσης του κέρδους και οι τιμές να είναι καλύτερες από πέρυσι, είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι δεν δικαιολογείται καμία ανατίμηση στα σχολικά είδη. Για το σκοπό αυτό συγκροτούμε το καλάθι με τα σχολικά είδη από τις 28 Αυγούστου έως τις 15 Οκτωβρίου, σημείωσε και επισήμανε πως τα σχετικά προϊόντα εντάσσονται στις διατάξεις για το πλαφόν κέρδους και για αυτό θα υπάρξουν άμεσα έλεγχοι από τη ΔΙΜΕΑ.

Υπενθυμίζεται ότι το ανώτερο πρόστιμο για σχετικές παραβάσεις έχει πενταπλαστιαστεί και έχει ανέβει στα 5 εκατ. ευρώ μετά από νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης.

Η ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τα προϊόντα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία γίνεται υποχρεωτικά:

α) Μέσω ειδικού σήματος που τοποθετείται επί των προϊόντων ή στο φυσικό ή στον ηλεκτρονικό χώρο πώλησής τους ή σε κάθε μέσο με το οποίο τα προϊόντα διαφημίζονται στον καταναλωτή,

β) μέσω ανάρτησης, στην είσοδο κάθε καταστήματος, ευκρινούς λίστας/καταλόγου των προϊόντων που συνθέτουν το καλάθι του νοικοκυριού καθώς και των τιμών στις οποίες προσφέρονται τα προϊόντα και

γ) μέσω ενός τουλάχιστον ξεχωριστού σημείου πώλησης, σε περίοπτη θέση του καταστήματος, στο οποίο τοποθετούνται και διατίθενται στο καταναλωτικό κοινό συγκεντρωμένα τα προϊόντα.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία μπορούν να αποκτούν πρόσβαση στο ειδικό σήμα αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση gen-sec@mindev.gov.gr.

Επίσης, οφείλουν να διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα που δηλώνονται στον κατάλογο καταναλωτικών προϊόντων που αποστέλλεται στο Υπουργείο Ανάπτυξης βρίσκονται στα καταστήματά τους σε επάρκεια και διατίθενται απρόσκοπτα στο καταναλωτικό κοινό.

Αν τα αποθέματα προϊόντος που συμμετέχει στην πρωτοβουλία εξαντληθούν σε ένα ή περισσότερα καταστήματα, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αντικαθιστούν προσωρινά το προϊόν που εξαντλήθηκε με αντίστοιχο προϊόν που διατίθεται στην ίδια ή χαμηλότερη τιμή και στην ίδια ή μεγαλύτερη ποσότητα.

 

                                                                              Ρωγμή στην ενημέρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από jusant. Από το Blogger.