«Ιστορικό λάθος και έγκλημα» αν καταργηθούν τα Τρόλεϊ

 «Αν καταργηθούν τα τρόλεϊ θα παραγκωνιστεί μια ολοκληρωμένη και διόλου ενεργοβόρα συγκοινωνιακή υποδομή. Θα πρόκειται για ιστορικό λάθος και έγκλημα » τονίζει ο  Πρόεδρος των Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, Στέλιος Ινεπέκογλου στον Αθήνα 9,84. 

                      Φωτο / αρχείου: Αμαξοστάσιο Τρόλεϊ


Ερωτήματα και αντιδράσεις προκαλεί η αιφνιδιαστική προαναγγελία της σταδιακής κατάργησης από τον Σεπτέμβριο των τρόλεϊ σε Αθήνα – Πειραιά και της αντικατάστασής τους με ηλεκτρικά λεωφορεία.

Οι εργαζόμενοι του ΗΛΠΑΠ απαντούν στις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη στην «Καθημερινή», κάνοντας λόγο για «ιστορικό λάθος»«εμμονή» και «κεραυνό εν αιθρία»χωρίς καμία προηγούμενη ανακοίνωση ή σχεδιασμό, ενώ διερωτώνται τι μπορεί να σημαίνει αυτό στο πλαίσιο της ευρύτερης συγκοινωνιακής πολιτικής στην πρωτεύουσα.

«Το υπουργείο Μεταφορών έρχεται ξαφνικά να μιλήσει για την αντικατάσταση ενός δοκιμασμένου μέσου, με ολοκληρωμένη και αποπληρωμένη υποδομή. Το τρόλεϊ είναι συνυφασμένο με τη μετακίνηση στο κέντρο της Αθήνας. Είναι οικολογικό, ευέλικτο και έχει σηκώσει για 70 χρόνια, ανελλιπώς, το βάρος της μεταφοράς στην πόλη και τις γειτονιές της» δήλωσε στον ΑΘΗΝΑ 9.84 και στον Γιώργο Αποστολίδη ο Πρόεδρος των Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, Στέλιος Ινεπέκογλου.

Αναφορικά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία σημειωτέον «γονάτισαν» κατά τη διάρκεια του πρόσφατου καύσωνα εξ αιτίας της συνεχούς λειτουργίας των κλιματιστικών, τόνισε ότι «η απόδοσή τους δεν έχει ακόμα αξιολογηθεί, επειδή είναι πολύ πρόσφατα».

Σύμφωνα με τον επικεφαλής των εργαζομένων στον ΗΛΠΑΠ συνιστά «ιστορικό λάθος και έγκλημα» να παραγκωνίζεται μια πανέτοιμη συγκοινωνιακή υποδομή.

«Εμείς, μιλάμε για αξιοποίηση των δομών που ήδη υφίστανται» αντέτεινε. 

«Υπάρχουν οχήματα in motion chargining» όπως εξήγησε «που μπορούν να φορτίζουν εν κινήσει, ώστε να αποφεύγεται η συγκέντρωση τεράστιων ενεργειακών φορτίων σε συγκεκριμένο σημείο, με κίνδυνο να καταρρεύσουν».

Για τον Πρόεδρο των Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ Στέλιο Ινεπέκογλου είναι ξεκάθαρο:

 «Δεν χρειάζονται καινούργιες υποδομές και σπατάλες με δαπάνες εκατομμυρίων, προκειμένου να ενταχθούν τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία στους χώρους φόρτισης, ενώ είναι πασίγνωστο ότι προσδόκιμο ζωής ενός μπαταριοκίνητου οχήματος, φθίνει από την ώρα κατασκευής του».

Επίσης, χαρακτήρισε απορίας άξια τη δήλωση Κυρανάκη ότι τα τρόλεϊ είναι ενεργοβόρα.

«Με την ίδια λογική, είναι ασύμφορα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όπως το Μετρό και ο ΗΣΑΠ.. Δεν ευσταθεί αυτό το επιχείρημα» τόνισε χαρακτηριστικά στη συνέντευξή του στον δημοτικό σταθμό της πόλης.

ΠΗΓΗ: athina984.gr

                                                                                   Ρωγμή στην ενημέρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από jusant. Από το Blogger.