ΠΟΛΙΤΙΚΗ: "Γορτυνία σε απομόνωση και απόγνωση" με ευθυνη κυβέρνησης, περιφερειακής και δημοτικής αρχής

Κλειστός ο δρόμος για Γορτυνία λόγω ”νέας” κατολίσθησης – Αρκαδική

Η Γορτυνία βρίσκεται σε κατάσταση συγκοινωνιακής απομόνωσης. Οι κατολισθήσει, οι κλειστοί δρόμοι, η εγκατάλειψη και η αδιαφορία της Πολιτείας, έχουν φέρει τον κόσμο σε απόγνωση. 

Ο Δήμος Γορτυνίας με καθυστέρηση πήρε την πρωτοβουλία και έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου τη Δευτέρα 22 Ιουνίου και στα Τρόπαια στις 28 Ιουνίου. 

Έκτακτες προσλήψεις στον Δήμο Γορτυνίας για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κακοκαιρίας Φωτο:Κατολισθήσεις στην εθνική οδό Τρίπολης- Πύργου (ΕΟ74) 

 

Για μια ακόμα επικοινωνιακή διαχείριση της δημοτικής αρχής και του δημάρχου Γορτυνίας  κ. Κουλη, ως προς την αντιμετώπιση του προβλήματος της κατεστραμμένης εθνικής οδού Τρίπολης - Πύργου- Ε74 και τις εξαγγελθείσες κινητοποιήσεις, κάνει λόγο η δημοτική παράταξη "ΓΟΡΤΥΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ !" με επικεφαλής τον κ. Παναγιώτη Μέγα.  

- Η Ένωση Βυζικιωτών με μια αιχμηρή ανακοίνωση αναφέρεται στις ευθύνες της δημοτικής αρχής του Δήμου Γορτυνίας και στον τρόπο που διαχειρίστηκε το συγκεκριμένο ζήτημα με την Εθνική οδό που παραμένει κλειστή επ’ αόριστον

- Παγγορτυνιακή Ένωση προτείνει μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Εθνική Οδό Κορίνθου – Τριπόλεως, στον χώρο των διοδίων Νεστάνης 

 
Διαβάστε το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της δημοτικής παράταξης
Γορτυνία που μας αξίζει | Arcadia Portal
 
"Μια άβουλη αλλά «βολική» δημοτική αρχή!

Έξι χρόνια (6) έχουν περάσει από τότε που ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε τη συγκρότηση επιτροπής με τους επικεφαλής όλων των παρατάξεων για τη διεκδίκηση της νέας χάραξης της εθνικής οδού. Η επιτροπή αυτή δε συνεδρίασε ποτέ γιατί όπως ομολόγησε ο Δήμαρχος δεν πιστεύει στις επιτροπές.
Δεκατέσσερις (14) μήνες έχουν περάσει από την σύγκληση έκτακτου Δ.Σ. μετά το κλείσιμο λόγω κατολίσθησης της εθνικής οδού στα Λαγκάδια. Κατατέθηκε ένα ομόφωνο ψήφισμα του ΔΣ που μιλούσε για:
- Άμεση και ασφαλή αποκατάσταση του δρόμου με γραπτές εγγυήσεις από την περιφέρεια ότι θα είναι ασφαλής η διέλευση (φυσικά δε δόθηκαν ποτέ).
- Ότι θα διέθετε τα χρήματα (300.000 ευρώ) που προορίζονταν για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις για το δρόμο εάν και εφόσον η Περιφέρεια δεν
ανταποκρινόταν. Φυσικά τα χρήματα δε διατέθηκαν για αυτό το σκοπό αλλά δεν διατέθηκαν ούτε για τις εκδηλώσεις (μάλλον κάλυψαν άλλες ανεξόφλητες υποχρεώσεις)
- Ότι θα καλούσε τον πρόεδρο του ΟΑΣΠ Καθ. Ε. Λέκκα και τεχνικά κλιμάκια κάτι που δεν έγινε ποτέ.
- Ότι θα συγκαλούσε ευρεία σύσκεψη παραγόντων με πρώτο τον Υπουργό
Δημοσίων Έργων (Βουλευτές, Περιφέρεια κ.ά. ) η οποία δεν έγινε ποτέ. Το θέταμε το θέμα σε κάθε συνεδρίαση μέχρι το Νοέμβριο και η απάντηση ήταν “ενημερώνεται ο υπουργός”
.- Είχε βάλει τη νέα χάραξη της εθνικής οδού ως τελευταίο αίτημα παρόλο που του ζητήσαμε να προηγηθεί.
Οι μόνες πρωτοβουλίες της Δημοτικής Αρχής ήταν η συγκέντρωση στην Αγία Παρασκευή, ένα κάλεσμα-συζήτηση στα Τρόπαια και η παράσταση στο Περιφερειακό συμβούλιο.
Στόχος όλων αυτών ήταν ο εφησυχασμός των κατοίκων και όχι η πίεση προς την Κυβέρνηση.
Ταυτόχρονα είχε στόχο να λέει στις Γορτύνιες και στους Γορτύνιους ότι έκανε το χρέος του και ότι δε γίνεται τίποτα, ενισχύοντας έτσι την απογοήτευσή τους και την εμπέδωση της αντίληψης ότι δε μας λογαριάζει κανείς και δε μπορεί να γίνει τίποτα.
Ως αντιπολίτευση θέταμε το θέμα της εθνικής οδού σε κάθε συνεδρίαση.
Περιμένοντας τα “καλά νέα”[sic] που είχαν φτάσει στα αυτιά του Δημάρχου, ήρθαν οι καταστροφικές πλημμύρες του Φεβρουαρίου για να δημιουργήσουν την τραγική κατάσταση που βιώνει σήμερα κάτω Γορτυνία. Αποκλεισμένη από παντού. Κάτοικοι και διερχόμενοι κάνουν χρήση αγροτικών δρόμων προς Πύργο και προς Τρίπολη με δική τους ευθύνη. Οι επαγγελματίες καταστρέφονται , οι κτηνοτρόφοι δεινοπαθούν,
η τουριστική κίνηση μηδενίστηκε, η ανασφάλεια και η απελπισία των μόνιμων κατοίκων στο απροχώρητο. Αν υπάρξει σοβαρό πρόβλημα σε ένα συμπολίτη μας και χρειάζεται μεταφορά στο νοσοκομείο ο χρόνος μεταφοράς του έχει σχεδόν
διπλασιαστεί. Η συγκοινωνία έχει διακοπεί.
Δημοτική αρχή ανύπαρκτη! Κατώτερη των περιστάσεων.
Βουβή, άβουλη και μοιραία!
Οι καταστροφές τεράστιες, αλλά προέχουν καθημερινά δελτία τύπου επι παντός επιστητού και ψίθυροι αντί για κραυγές για τις καταστροφές.
Καμία βούληση να αναδειχθεί το πρόβλημα, να κινητοποιηθεί ο κόσμος για να διεκδικήσει.
Το θέσαμε στο Δ.Σ. λογοδοσίας το Μάρτιο και ζητήσαμε να συζητήσουμε το πλαίσιο διεκδίκησης στο τακτικό Δ.Σ. που ακολουθούσε. Δεν το έπραξε.
Το θέσαμε ως θέμα ημερήσιας διάταξης στο Δ.Σ. αρχές Μαΐου και ζητήσαμε το σχέδιο αντιμετώπισης των προβλημάτων και διεκδίκησης της νέας χάραξης της Εθνικής οδού Τρίπολης Πύργου με προτεραιότητα το τμήμα Σταυροδρόμι -Λούβρο.
Καμιά απόφαση. Υποσχέθηκε ο Δήμαρχος ότι εάν σε μια βδομάδα δε λάβει απαντήσεις θα καλέσει έκτακτο Δ.Σ. για δυναμικές κινητοποιήσεις. Δεν έκανε τίποτα.
Ομολόγησε ότι η πολιτική των ήρεμων νερών (δημόσιες σχέσεις) απέτυχε.Στο Δ.Σ. Ιουνίου επανατέθηκε το αίτημα και τους καλέσαμε για ακόμα μια φορά να καταθέσουν στο σώμα την πρότασή τους για το διεκδικητικό πλαίσιο.
Η πρότασή του ήταν να σταλεί επιστολή στον Πρωθυπουργό.
Αν εστάλη και ποια ήταν η απάντηση κανείς δεν έμαθε.
Όπως ποτέ δεν μάθαμε τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον Περιφερειάρχη στην Δημητσάνα πριν λίγες μέρες.
Η παράταξή του Δημάρχου, χωρίς να το συζητήσει στο Δ.Σ. αποφάσισε να επαναλάβει τις κινητοποιήσεις της προηγούμενης χρονιάς στις οποίες είχαμε συμπαρασταθεί σαν αντιπολίτευση.
-Νέα παράσταση στο περιφερειακό συμβούλιο και συγκέντρωση στα Τρόπαια-
Στο ίδιο έργο θεατές! Για να λεν ότι κάτι κάνουν.
Ο Δήμαρχος και η παράταξή του δεν έχουν μάθει να διεκδικούν, δε θέλουν και δεν μπορούν.
Δεκατέσσερεις μήνες ο Δήμαρχος δεν έχει καταφέρει να συναντήσει τον Υπουργό.
Πραγματικό κατόρθωμα!
Η πολιτική των δημοσίων σχέσεων και οι φωτογραφίες απέτυχε παταγωδώς και την πληρώνει η Γορτυνία. Συναντούν κλειστές πόρτες και συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο.
Η παράταξή μας με πλήρη επίγνωση του ρόλου που μας έχουν αναθέσει οι πολίτες της Γορτυνίας δε συμμετέχει στις εξαγγελθείσες κινητοποιήσεις που ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κόσμου.
Ζητούμε το θέμα να συζητηθεί στο επόμενο Δ.Σ. για ν΄ αποφασιστεί ένα διεκδικητικό πλαίσιο με συγκεκριμένη στόχευση, συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο και προκαθορισμένη κλιμάκωση.
Η πρότασή μας που θα κατατεθεί είναι:
- Άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
- Άμεση συνάντηση με τους αρχηγούς των εντός της Βουλής Πολιτικών Κομμάτων.
- Συνεχής ενημέρωση του ΔΣ και των πολιτών για τις παρεμβάσεις της Δημοτικής αρχής και τα αποτελέσματα των ενεργειών.
- Συντονισμός για να πραγματοποιηθεί επιτέλους η συνάντηση όλων των Συλλόγων και φορέων της Γορτυνίας και της Αρκαδίας ώστε να χαραχθεί ένα κοινά αποδεκτό διεκδικητικό πλαίσιο.
- Ευρεία δημοσιοποίηση της ενωτικής αυτής διεκδίκησης αντικαθιστώντας τις δικαιολογημένες αλλά αποσπασματικές προτάσεις φορέων και συλλόγων.- Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων -αν χρειαστεί- συντονισμένη πάντα με αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ζητούμε επίσης ως παράταξη για ακόμα μια φορά να γίνει αναμόρφωση προϋπολογισμού και να διατεθεί το ποσό των 400.000 ευρώ για άμεση αποκατάσταση μέρους των ζημιών που προκλήθηκαν από την πλημμύρα.
Το 1,5 εκ ευρώ που θα διατεθεί από την κυβέρνηση αποτελεί το 20% των
προϋπολογισμένων ζημιών του δημοτικού οδικού δικτύου και το οποίο ο Δήμαρχος παρουσίασε ως επιτυχία.
Με τις πράξεις και τις πρωτοβουλίες μας και όχι με τα λόγια να κάνουμε τους Δημότες μας να πιστέψουν σε έναν αγώνα που θα βγάλει τη Γορτυνία από την απομόνωση".

 

- Ένωση Βυζικιωτών

"Δεν στηρίζουμε τις εικονικές διαμαρτυρίες σας.  Δεν σας εμπιστευόμαστε! "

Η Ένωση Βυζικιωτών με μια αιχμηρή ανακοίνωση αναφέρεται στις ευθύνες της δημοτικής αρχής του Δήμου Γορτυνίας και στον τρόπο που διαχειρίστηκε το συγκεκριμένο ζήτημα με την Εθνική οδο να παραμένει κλειστή   επ’ αόριστον.  
 
Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: Δεν σας εμπιστευόμαστε!
Εμπαίζετε τους πάντες και τα πάντα, αλλά δεν μπορείτε να ξεγελάσετε όλους για πάντα!
 
Παριστάνετε τους αγωνιζόμενους, αλλά αγωνιάτε μόνο για τη θέση σας και για το ατομικό σας πολιτικό μέλλον!

Διαβάστε τη ανακοίνωση της Ένωσης Βυζικιωτών

«Εθνική Οδός 74: Κλειστή επ’ αόριστον»
Προς τους αγουροξυπνημένους αρμοδίους όλων των επιπέδων.
«Φίλος μεν Πλάτων, Φιλτάτη δε η αλήθεια!»
Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: Δεν σας εμπιστευόμαστε!
Εμπαίζετε τους πάντες και τα πάντα, αλλά δεν μπορείτε να ξεγελάσετε όλους για πάντα!
Παριστάνετε τους αγωνιζόμενους, αλλά αγωνιάτε μόνο για τη θέση σας και για το ατομικό σας πολιτικό μέλλον!
Με πρωτοφανή κυνισμό επιχειρείτε να συγκαλύψετε τις ευθύνες τις δικές σας και των ομοτράπεζών σας!
Τί κάνετε τόσα χρόνια;
Καμουφλάρεστε με παραπλανητικές κινήσεις και καθησυχαστικές δηλώσεις συσκότισης.
Με στοχευμένα ρουσφέτια και καλοσχεδιασμένες παροχές εξασφαλίζετε τη σιωπή όσων θα μπορούσαν να απαιτήσουν λύσεις για την «τελειωμένη» Γορτυνία. Ως πότε όμως;
Ο δρόμος κλειστός για μήνες, κι εσείς ανησυχήσατε τώρα, που η διογκούμενη αγανάκτηση των Γορτυνίων σάς φοβίζει και προσπαθείτε να τη χειραγωγήσετε με ανέξοδες κορώνες και … «επαναστατικές» κινήσεις.
Η Εθνική Οδός κατεστραμμένη, κι ο καημός σας είναι να μην «ξεφύγει η κατάσταση», μέχρι να γίνουν οι επερχόμενες εκλογές, να μην πάθει ζημιά το Γκουβέρνο!
Συντονισμένα, όλοι οι «δήθεν», βγήκατε να καταγράψετε πόντους στην κούρσα για το δημαρχιλίκι της Γορτυνίας ή το βουλευτιλίκι της Αρκαδίας.
Προτιμάτε να κάνετε τα «καλά παιδιά» στα «Κεντρικά», μπας και σας πετάξουν κανένα κομμάτι εξουσίας…
Δεν περιμένουμε τίποτα από σας, επειδή δε θέλετε και γι’ αυτό δε μπορείτε, επειδή αδιαφορείτε και γι’ αυτό βλάπτετε ανεπανόρθωτα τη Γορτυνία!
Αν θέλατε, θα είχατε φέρει τα πάνω κάτω, θα ταρακουνούσατε το σύμπαν με ΟΛΕΣ τις μορφές αγώνα.
Εσείς αναλώνεστε σε «πολιτικές ορθότητες» και καθωσπρεπισμό, σε φωτογραφίες και χαιρετίσματα….
Αδυνατείτε να αντιληφθείτε ότι ο αντίπαλος είναι το πρόβλημα και βλέπετε παντού εχθρούς.
Καταλάβετέ το: δε μας ενδιαφέρουν τα αξιώματά σας, δεν έχουμε προσωπικούς στόχους, τις πράξεις και την απραξία σας καταγγέλλουμε.
Και είμαστε βέβαιοι ότι, αντί να ασχοληθείτε με την ερήμωσή μας, θα … προσβληθείτε από την ανακοίνωσή μας.
Αντί να νοιαστείτε για το σώμα της ουσίας, θα ανησυχείτε για το χρώμα της συσκευασίας…
Επί ένα χρόνο τώρα, αντί να συμπράξετε σε ουσιαστικές διεκδικήσεις, χλευάζετε τις δικαστικές παρεμβάσεις προσώπων και φορέων και συνειδητά τις υπονομεύσατε … Γιατί να σας πιστέψουμε τώρα;
Δεν στηρίζουμε τις εικονικές διαμαρτυρίες σας, γιατί είναι θεατρικές: «απόψε αυτοσχεδιάζουμε», «έτσι, χωρίς πρόγραμμα», χωρίς πλαίσιο και χρονοδιάγραμμα, χωρίς συγκεκριμένα αιτήματα, για Παράκαμψη λέξη!
Τα ίδια πρόσωπα ανεβάζετε ξανά το ίδιο κλασσικό πλέον έργο: «Για τα μάτια του κόσμου»!
Δε μετέχουμε στις «συντεταγμένες» κινητοποιήσεις σας, γιατί δεν έχετε τίποτα ουσιαστικό να προσφέρετε, αλλά θα βρεθούμε μπροστά μόνο σε ουσιαστικές κινήσεις σας και διεκδικήσεις της Παράκαμψης Λαγκαδίων.
Εμείς συνεχίζουμε με τον δικό μας τρόπο, εσείς σκηνοθετείτε τις παραστάσεις σας…
Εμείς επικροτούμε θεσμικά την πρόσφατη πρόταση της Παναρκαδικής Ομοσπονδίας για Ενιαίο Αρκαδικό Μέτωπο των κοινωνικών και παραγωγικών δυνάμεων προς διεκδίκηση αποφάσεων που θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα της ΕΟ74.
Αν και δεν περιμένουμε να την αποδεχθείτε, σας καλούμε να την υιοθετήσετε, αλλιώς απλά θα μας επιβεβαιώσετε!…
Πρέπει να «γράψετε» χιλιόμετρα αληθινών αγώνων για να πείσετε για την ειλικρίνεια των προθέσεών σας…
                                                                                                   Το Δ.Σ
Βυζίκι / Αθήνα, 20-06-2026
 
 
Παγγορτυνιακή Ένωση προτείνει μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Εθνική Οδό Κορίνθου – Τριπόλεως, στον χώρο των διοδίων Νεστάνης 
 
Η Παγγορτυνιακή Ένωση παρακολουθεί συστηματικά και με ιδιαίτερη ανησυχία το ζήτημα της επικίνδυνης και προβληματικής κατάστασης της Εθνικής Οδού 74, ενός οδικού άξονα ζωτικής σημασίας για τη Γορτυνία και τους κατοίκους της, αναφέρει μεταξύ άλλων:
"Δυστυχώς, παρά τις επανειλημμένες συζητήσεις, τις διαβεβαιώσεις και τις κατά καιρούς εξαγγελίες, διαπιστώνουμε ότι η κατάσταση παραμένει αδιέξοδη. Η καθυστέρηση στη λήψη ουσιαστικών αποφάσεων, η πενιχρή χρηματοδότηση και η έλλειψη απτών αποτελεσμάτων από τις αρμόδιες αρχές έχουν πλέον εδραιώσει το αίσθημα εγκατάλειψης, εμπαιγμού και απομόνωσης που βιώνει ο τόπος μας. Για τους λόγους αυτούς δηλώνουμε ότι:
— Πρόκειται να στηρίξουμε έμπρακτα και να συμμετάσχουμε στις κινητοποιήσεις που εξήγγειλε ο Δήμος Γορτυνίας, καλώντας τα μέλη μας και όλους τους Γορτύνιους να δώσουν το παρόν με ενότητα, σοβαρότητα και αποφασιστικότητα.
— Κατά την προγραμματισμένη συγκέντρωση ενημέρωσης και συντονισμού στα Τρόπαια, η Παγγορτυνιακή Ένωση θα καταθέσει ως πρόταση την περαιτέρω κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και συγκεκριμένα τη διοργάνωση μεγάλης συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στην Εθνική Οδό Κορίνθου – Τριπόλεως, στον χώρο των διοδίων Νεστάνης, καθώς θεωρούμε ότι οι συνθήκες για την πραγματοποίηση μιας τέτοιας ενέργειας είναι πλέον πιο ώριμες από ποτέ και η συμμετοχή θα είναι δυναμική.
Η Γορτυνία δεν μπορεί να παραμένει αποκομμένη. Η Πολιτεία οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της και να προχωρήσει χωρίς άλλη καθυστέρηση στις απαραίτητες παρεμβάσεις".
 
 
                                                                    Ρωγμη στην ενημέρωση 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από jusant. Από το Blogger.