Περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς για τις μπογιές στο σπίτι του: «Κανένας δεν θα μας τρομοκρατήσει»

Συνθήματα με μπογιές έξω από το σπίτι του περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά στην Αγία Παρασκευή έγραψαν άγνωστοι το βράδυ της Δευτέρας.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, περίπου 120 άτομα έκαναν πορεία από την πλατεία Αγ. Ιωάννου μέχρι το σπίτι του Ν. Χαρδαλιά στην Αγία Παρασκευή, όπου φτάνοντας εκεί έγραψαν με σπρέι σε πολυκατοικίες συνθήματα τύπου «Νίκη στα προσφυγικά, Κάτω τα χέρια από τα Προσφυγικά, Χαρδαλιά».
Υπενθυμίζεται ότι έχει επιδεινωθεί η υγεία του απεργού πείνας, Αριστοτέλη Χαντζή, ο οποίος μετά από 138 ημέρες απεργίας πείνας, έφτασε στα 36,2 κιλά και την Δευτέρα 22 Ιουνίου διακομίστηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο κρατικό νοσοκομείο "Γεννηματά". 53 μέρες απεργίας πείνας πραγματοποιεί η Suzon Doppagne.
Ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, μιλώντας σχετικά με τα συνθήματα έξω από το σπίτι του στην Αγία Παρασκευή Αττικής ανέφερε:
«Οι χθεσινοί βανδαλισμοί συνιστούν μια αθλιότητα.
Η τρομοκράτηση μιας ολόκληρης γειτονιάς συνιστά ευθεία προσβολή των θεσμών και του κράτους δικαίου.
Το ζήτημα των Προσφυγικών είναι αποτέλεσμα δεκαετιών αδράνειας και διαρκούς μετάθεσης ευθυνών. Αυτή η ολιγωρία της Πολιτείας επέτρεψε να παγιωθεί μια κατάσταση χωρίς κανόνες, χωρίς προοπτική.
Η Περιφέρεια Αττικής δεν δημιούργησε το πρόβλημα. Αντιθέτως, είμαστε οι μόνοι που καταθέσαμε δημόσια ένα συγκεκριμένο και εφαρμόσιμο σχέδιο για αξιοπρεπή στέγαση και φροντίδα για όλους, χωρίς κατεδαφίσεις, χωρίς εμπορευματοποίηση.
Ο δημοκρατικός διάλογος δεν μπορεί να λειτουργεί υπό το καθεστώς εκβιασμών και απειλών. Η Πολιτεία οφείλει, επιτέλους, να εφαρμόσει τον νόμο.
Όσοι μιλούν για δήθεν κοινά αποδεκτές λύσεις χωρίς να τις κατονομάζουν, δεν υπηρετούν ούτε τους ανθρώπους που ζουν στα Προσφυγικά, ούτε τις γειτονιές μας. Απλώς, λαϊκίζουν.
Ας είναι ξεκάθαρο, κανένας δεν θα μας φοβίσει. Θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε τις λύσεις, όχι τις κραυγές, όχι τα συνθήματα».
Σε δήλωσή του, ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, υπογράμμισε ότι η αστυνομία και η Δικαιοσύνη θα δώσουν την απάντηση που απαιτείται, ενώ συνέδεσε το περιστατικό με τις παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη στα Προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.
Όπως ανέφερε, η εφαρμογή του νόμου και η ανάπλαση της περιοχής, έπειτα από δεκαετίες εγκατάλειψης, αποτελούν αυτονόητη προτεραιότητα, όπως και η προστασία των δικαιωμάτων των ιδιοκτητών κατοικιών, τα οποία – σύμφωνα με τη ΝΔ – σε αρκετές περιπτώσεις καταπατώνται από καταληψίες.
Η Κοινότητα των Κατειλημμένων Προσφυγικών καλεί σε κλιμάκωση, με προγραμματισμένη κινητοποίηση σήμερα, Τρίτη 23/06 στο Σύνταγμα στις 19:00.
Ρωγμή στην ενημέρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια