ΕΑΣ - ΕΑΣ να φύγει ο κερατάς. 30 ακριβώς χρόνια από τότε που ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης και η ΝΔ απέλυσαν 1200 εργαζόμενους από την τότε ΕΑΣ....
Ένας δυναμικός πολύμορφος αγώνας που νίκησαν οι οδηγοί και οι τεχνίτες της ΕΑΣ και ακόμη και σήμερα τα λεωφορεία της Αθήνας ανήκουν στο δημόσιο.
Επί 18 μήνες ένας πολύ μεγάλος αριθμός εργαζομένων επέλεξε να
κερδίσει το δίκιο του με αγώνες στο δρόμο.
Ήταν ένας μαζικός, διαρκής, δυναμικός, πολύμορφος, ασυμβίβαστος
αγώνας -από αυτούς που δεν γίνονται σήμερα- και είχε ως αποτέλεσμα να επιστρέψουν
τα λεωφορεία της Αθήνας (ΕΘΕΛ) στο δημόσιο. Είχε και 6 φυλακισμένους στον
Κορυδαλλό οδηγούς και τεχνίτες. Δημιουργήθηκε επιτροπή αλληλεγγύης στους φυλακισμένους, όπου πρωτοστατούσαν
μαζί με άλλους ο Χρήστος Μπίστης, ο Δημήτρης Δεσύλας, ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Οργανώθηκε πορεία αλληλεγγύης από το
Μαραθώνα μέχρι τις φυλακές, χωρίς τη στήριξη της συνδικαλιστικής
γραφειοκρατίας και της (και τότε) συμβιβασμένης ΓΣΕΕ. Κολλάς και Σταμούλος οι
ηγετικές φυσιογνωμίες αυτού του αγώνα. Υπουργός Συγκοινωνιών του ΠΑΣΟΚ που
υπέγραψε την απόφαση να παρθούν πίσω από τους ιδιώτες ΣΕΠΙΤΕΣ τα λεωφορεία ο
Χαραλάμπους.
"ΕΑΣ - ΕΑΣ να φύγει ο κερατάς" (σ.σ. πατήρ Μητσοτάκης), φώναζαν οι απολυμένοι
της ΕΑΣ και συνέβαλαν σε αυτό.
Ρωγμή στην Ενημέρωση
Δεν υπάρχουν σχόλια