«ΣΦΑΓΗ» ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ: λάθος ή στοχευμένη κίνηση;
Ποια νοσηρή φαντασία σκέφτηκε αυτά τα θέματα;
Ποιος νοσηρός νους αποφάσισε το πρωί της 12ης Ιουνίου ότι χιλιάδες παιδιά θα πρέπει να βγουν κλαίγοντας από τις σχολικές αίθουσες; Προφανώς κάποιος που συνειδητά χαρατσώνει τα παιδιά και σε σχέση με το τι διδάσκεται και πώς στα ελληνικά σχολεία.
Κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με τον καθημερινό αγώνα των
εκπαιδευτικών, που κάτω από συνθήκες εντατικοποίησης, τρομοκρατίας, διώξεων και
εκφοβισμού δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να προετοιμάσουν σωστά τα παιδιά
μας. Κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με την αγωνία των παιδιών μας που βλέπουν
την είσοδό τους στη τριτοβάθμια εκπαίδευση ως μονόδρομο για ένα καλύτερο
μέλλον. Και δεν ήταν μόνο η Φυσική. Ήταν και η Ιστορία, η Βιολογία, τα
Μαθηματικά που είχαν προηγηθεί…
Είμαστε εξοργισμένοι γιατί καταλαβαίνουμε ότι ο στόχος δεν ήταν απλά ένα
επίπεδο δυσκολίας για να φανεί ο «καλός» μαθητής, χαρακτηρισμός που έτσι κι
αλλιώς μας βρίσκει αντίθετους.
Η επιλογή των συγκεκριμενών θεμάτων, που κανένας μαθητής δεν θα μπορούσε να απαντήσει σε διάστημα τριών ωρών και μάλιστα υπό συνθήκες ακραίου καύσωνα σε σχολεία χωρίς τις στοιχειώδεις υποδομές (ανεμιστήρες, κλιματιστικά), είχε στόχευση κατ’ αρχάς, ιδεολογική.
Ήθελε να πλήξει τη νεολαία, αναφέρουν μεταξύ άλλων στο κείμενο που συγκεντρώνουν υπογραφές διαμαρτυρίας για το μάθημα βιολογίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί.
Την Τετάρτη 26 Ιουνίου πραγματοποιούν συνάντηση - συγκέντρωση στο Πάρκο Ελευθερίας – Μέγαρο Μουσικής - στις 7:30 το απόγευμα.
Ρωγμή στην
ενημέρωση
Δεν υπάρχουν σχόλια