ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ/Από το νέο σχολικό έτος 2026 -27 Καταργούνται 32 Δημοτικά και 43 Νηπιαγωγεία, ενώ ιδρύεται 1 Δημοτικό και συγχωνεύονται 44 σχολικές μονάδες.
Με απόφαση της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της κυβέρνησης (ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 3625 19/6/2026) από το νέο σχολικό έτος 2026 -27:
- Καταργούνται 32 Δημοτικά και 43 Νηπιαγωγεία
- Συγχωνεύονται 6 Δημοτικά και 33 Νηπιαγωγεία
- Μετονομάζονται λόγω συγχώνευσης των σχολείων υπαγωγής τους 3 Δημοτικά και 8 Νηπιαγωγεία
- Ιδρύεται μόνο ένα Δημοτικό
- Υποβιβάζονται 106 Δημοτικά και 40 Νηπιαγωγεία
- Προάγονται 31 Δημοτικά και 7 Νηπιαγωγεία.
Ειδικότερα:
Α) Ιδρύεται από το σχολικό έτος 2026-2027 η παρακάτω σχολική μονάδα:
Β) Καταργούνται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:
Γ) Συγχωνεύονται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαί- δευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:
Δ) Συγχωνεύονται
και μετονομάζονται/μετονομά
Ε) Υποβιβάζονται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά Περιφερειακή Διεύθυνση ως ακολούθως:
Στ) Προάγονται από το σχολικό έτος 2026-2027 οι παρακάτω σχολικές μονάδες κατά Περιφερειακή Διεύθυνση, ως ακολούθως:
Δεν υπάρχουν σχόλια