ΒΥΡΩΝΑΣ: Ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι και οι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι της νέας Δημοτικής Αρχής της πόλης


Με απόφαση του δημάρχου Βύρωνα κ. Αλέξη Σωτηρόπουλου ορίστηκαν και αναλαμβάνουν καθήκοντα οκτώ αντιδήμαρχοι και έξι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι για την πρώτη περίοδο  από 2.1.2024 έως 31.3.2025.
 

       Αντιδήμαρχοι

 Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών Ελευθέριος Τριανταφύλλου

 Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Αθανάσιος Οικονόμου

 Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αθανάσιος Κλειάσιος

 Αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών Δημήτριος Καρακώστας

 Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Εξυπηρέτησης Πολιτών Βασίλειος Πέτσας

 Αντιδήμαρχος Δημοτικών Υποδομών Στέφανος Παπαντζίμας

 Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Πρασίνου Γεώργιος Γκαρμπουνώφ

 Αντιδήμαρχος Βρεφικών-Παιδικών Σταθμών Μαρία Γκανέτσου

     Εντεταλμένοι Σύμβουλοι

 Εντεταλμένος Σύμβουλος Αστικής Πανίδας Νικόλαος Δεληγιάννης

 Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας Βασίλειος Δέτσης

 Εντεταλμένος Σύμβουλος Αθλητισμού Αναστάσιος Γιαρλέλης

 Εντεταλμένη Σύμβουλος Ψηφιακής Πολιτικής Αικατερίνη Φανουργάκη

 Εντεταλμένος Σύμβουλος Συντήρησης Πόλης Κωνσταντίνος Στεφανίδης

 Εντεταλμένη Σύμβουλος Δημοτικής Περιουσίας και Εθελοντισμού                         Ζωή Αθανασοπούλου

………

Αντιδήμαρχοι είναι Δημοτικοί Σύμβουλοι του πλειοψηφήσαντος συνδυασμού και ορίζονται από το Δήμαρχο στους οποίους μεταβιβάζει την άσκηση αρμοδιοτήτων τους.

Ο αριθμός των έμμισθων αντιδημάρχων σχετίζεται με τον πληθυσμό του Δήμου. Οι έμμισθοι (αντιμισθία) αντιδήμαρχοι είναι έξι, ενώ χωρίς αντιμισθία ορίστηκαν οι Παπαντζίμας Στέφανος και Πέτσας Βασίλειος.  

 Αν ο αντιδήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί άλλος αντιδήμαρχος που ορίζεται από τον δήμαρχο  ή, αν δεν έχει οριστεί τέτοιος, ο ίδιος ο δήμαρχος. Η θητεία των αντιδημάρχων δεν μπορεί να είναι μικρότερη του ενός (1) έτους. 

Εντεταλμένοι Σύμβουλοι είναι Δημοτικοί Σύμβουλοι του πλειοψηφήσαντος συνδυασμού και ορίζονται από το Δήμαρχο. Επικουρούν τον Δήμαρχο στην άσκηση των καθηκόντων του μέσω των αρμοδιοτήτων που τους αναθέτει χωρίς αμοιβή, έχοντας την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του δήμου.

Η θητεία της νέας δημοτικής αρχής θα λήξει την 31η Δεκεμβρίου 2028.

 Ως «Ρωγμή στην ενημέρωση» είχαμε ενημέρωση τους αναγνώστες μας για τη σύνθεση της νέας δημοτικής αρχής (διαβάστε ΕΔΩ) https://rogmistinenimerosi2.blogspot.com/2024/01/blog-post.html

Στην απόφαση του Δημάρχου κ. Αλέξη Σωτηρόπουλου με τις αρμοδιότητες των αντιδημάρχων και των εντεταλμένων δημοτικών συμβούλων που έχει αναρτηθεί  στον διαδικτυακό τόπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ αναφέρονται τα εξής:

 

                                               Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

 A. Ορίζουμε ως Αντιδημάρχους τους παρακάτω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, με θητεία από 02-01-2024 έως 31-03-2025:

1. Αντιδήμαρχο με αντιμισθία, Οικονομικών Υπηρεσιών, τον κ. Ελευθέριο Τριανταφύλλου, στον οποίο μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών, με εξαίρεση το Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας.

2. Αντιδήμαρχο με αντιμισθία, Τεχνικών Υπηρεσιών, τον κ. Αθανάσιο Οικονόμου, στον οποίο μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, εξαιρουμένων των: Γραφείου Προγραμματισμού- Κοινοτικών Προγραμμάτων, Γραφείου Ενιαίου Συνεργείου Εργατοτεχνιτών Συντηρήσεων, Γραφείου Μικρών Έργων, Κοινοχρήστων Χώρων και Σχολικών Συγκροτημάτων, Γραφείου Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης και Προγραμματισμού Κοινοτικών Προγραμμάτων και Γραφείου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

3. Αντιδήμαρχο με αντιμισθία, τον κ. Αθανάσιο Κλειάσιο, στον οποίο μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες των Τμημάτων Παιδείας, Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

4. Αντιδήμαρχο με αντιμισθία, τον κ. Δημήτριο Καρακώστα, στον οποίο μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας.

5. Αντιδήμαρχο χωρίς αντιμισθία, Προγραμματισμού και Εξυπηρέτησης Πολιτών τον κ. Βασίλειο Πέτσα, στον οποίο μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π. και του Γραφείου Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης και Προγραμματισμού Κοινοτικών Προγραμμάτων του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, καθώς και του Γραφείου Προγραμματισμού Κοινοτικών Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, με ευθύνη την παρακολούθηση και επίβλεψη όλων των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.

6. Αντιδήμαρχο χωρίς Αντιμισθία, τον κ. Στέφανο Παπαντζίμα, στον οποίο μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Δημοτικού Κολυμβητηρίου της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, του Γραφείου Ενιαίου Συνεργείου Εργατοτεχνιτών Συντηρήσεων και του Γραφείου Μικρών Έργων, Κοινοχρήστων Χώρων και Σχολικών Συγκροτημάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, με ευθύνη την παρακολούθηση της συντήρησης όλων των δημοτικών υποδομών (με εξαίρεση τις αθλητικές εγκαταστάσεις, από τις οποίες θα παρακολουθεί μόνο τη συντήρηση και λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου) καθώς και του Δημοτικού Κοιμητηρίου.

7. Αντιδήμαρχο με αντιμισθία, Καθαριότητας και Πρασίνου, τον κ. Γεώργιο Γκαρμπουνώφ, στον οποίο μεταβιβάζουμε όλες τις αρμοδιότητες των Διευθύνσεων Καθαριότητας και Πρασίνου, εξαιρουμένου του Τμήματος Αστικής Πανίδας της Διεύθυνσης Πρασίνου.

 8. Αντιδήμαρχο με αντιμισθία, την κ. Μαρία Γκανέτσου, στην οποία μεταβιβάζουμε όλες τις Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Βρεφικών-Παιδικών Σταθμών.

B. Ορίζουμε ως εντεταλμένους συμβούλους με θητεία από 02-01-2023 έως 31-03-2025 τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας και τους μεταβιβάζουμε με εξουσιοδότηση υπογραφής, χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό των θεμάτων που αναλύονται παρακάτω:

1. Εντεταλμένο Σύμβουλο Αστικής Πανίδας τον κ. Νικόλαο Δεληγιάννη, με αρμοδιότητα την εποπτεία και συντονισμό του Τμήματος Αστικής Πανίδας της Διεύθυνσης Πρασίνου.

 2. Εντεταλμένο Σύμβουλο Πολιτικής Προστασίας τον κ. Βασίλειο Δέτση, με αρμοδιότητα την εποπτεία και τον συντονισμό του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.

3. Εντεταλμένο Σύμβουλο Αθλητισμού τον κ. Αναστάσιο Γιαρλέλη, με αρμοδιότητα την εποπτεία και το συντονισμό του Γραφείου Αθλητισμού και Διοργάνωσης Εκδηλώσεων του Τμήματος Αθλητισμού της Διεύθυνσης Παιδείας Πολιτισμού και Αθλητισμού.

4. Εντεταλμένο Σύμβουλο Ψηφιακής Πολιτικής την κ. Αικατερίνη Φανουργάκη, με αρμοδιότητα την εποπτεία και το συντονισμό του Γραφείου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

5. Εντεταλμένο Σύμβουλο Συντήρησης Πόλης τον κ. Κωνσταντίνο Στεφανίδη , με αρμοδιότητα την εποπτεία και το συντονισμό του Γραφείου Ελέγχου Λειτουργίας και Διαχείρισης Αθλητικών Εγκαταστάσεων του Τμήματος Αθλητισμού της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς και της συντήρησης και λειτουργίας όλων των υπαίθριων κοινοχρήστων εγκαταστάσεων (πεζοδρομίων, οδοστρωμάτων, παιδικών χαρών κλπ ).

6. Εντεταλμένη Σύμβουλο Δημοτικής Περιουσίας και Εθελοντισμού, την κ. Ζωή Αθανασοπούλου, με αρμοδιότητα την εποπτεία και το συντονισμό του Τμήματος Δημοτικής Περιουσίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, καθώς και την προώθηση και ανάπτυξη του Εθελοντισμού, την υποστήριξη των εθελοντικών οργανώσεων, τη δικτύωση με άλλες πόλεις και την εφαρμογή σχετικών προγραμμάτων, ως στοιχείου ανιδιοτελούς προσφοράς της Κοινωνίας των Πολιτών.

Γ. Οι Αντιδήμαρχοι και οι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι θα υπογράφουν τα σχετικά με τις αρμοδιότητες τους υπηρεσιακά έγγραφα.

Δ. Ανάκληση ορισμού αντιδημάρχου μπορεί να λάβει χώρα οποτεδήποτε και για το λόγο που κρίνει ο Δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του Δήμου, χωρίς τη υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας.

Ε. Σε περίπτωση κωλύματός μας ή απουσίας του Δημάρχου ορίζουμε ως νόμιμο αναπληρωτή του τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Ελευθέριο Τριανταφύλλου και αναπληρωτές αυτού σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας, τους Αντιδημάρχους κατά την όπως παραπάνω αναγραφόμενη σειρά ορισμού.

ΣΤ. Οι πολιτικοί γάμοι σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του Δημάρχου τελούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ελευθέριο Τριανταφύλλου και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός του από τους Αντιδημάρχους κατά την παραπάνω αναγραφόμενη σειρά ορισμού.

                           Ο Δήμαρχος Αλέξιος Σωτηρόπουλος

  

. Οι νέοι αντιδήμαρχοι, οι εντεταμένοι σύμβουλοι, η Γενική Γραμματέας,  το προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου και τα μέλη της δημοτικής επιτροπής  ανάλαβαν είδη τα καθήκοντα τους. 

Χθες πραγματοποιήθηκε  η πρώτη συνάντηση της δημοτικής αρχής με το σωματείο εργαζομένων στο Δήμο. Ενώ πιθανά την επόμενη εβδομάδα σε συνεδρίαση του Δ.Σ θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την νέα διοίκηση της δημοτικής επιχείρησης (ΔΕΑΔΒ Α.Ε) και των μελών των σχολικών επίτροπωνΣύμφωνα με το ρεπορτάζ της "Ρωγμή στην ενημέρωση " πρόεδρος στη δημοτική επιχείρηση θα αναλάβει ο  δημοτικός σύμβουλος κ. Καππάτος Ορέστης, ενας εκ των παλαιοτέρων  συνεργατών του κ. Σωτηρόπουλου.                                                      

. Πραγματοποιήθηκε συνάντηση του δήμαρχου κ. Σωτηροπούλου με τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και έγινε συζήτηση για τις αλλαγές που προτίθεται να εισηγηθεί η δημοτική αρχή να γίνουν στον κανονισμό λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου.  Σύμφωνα με πληροφορίες μεταξύ άλλων αλλαγών υπάρχουν σκέψεις να περιλαμβάνεται και ο περιορισμός της δυνατότητας που έχουν συλλογικότητες, φορείς  και πολίτες να θέτουν απευθείας ερωτήσεις και θέματα στο δημοτικό συμβούλιο.

Εάν ισχύσει κάτι τέτοιο θα σημαίνει επιδιώξει φίμωσης της φωνής των φορέων και των πολιτών, από το όργανο που αποφασίζει για την ζωή στην πόλη όπως είναι το δημοτικό συμβούλιο. Μια τέτοια εκδοχή στη λειτουργία του Δ.Σ  θα συμβάλει ακόμη περισσότερο στην απαξίωση που δείχνουν  οι πολίτες απέναντι στα πολιτικά κέντρα που αποφασίζουν για αυτούς, χωρίς αυτούς και εναντίον τους. 

                                                                               Ρωγμή στην ενημέρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από jusant. Από το Blogger.